Trilingual Ode to El Gouna

Hurghada resident and El Gouna lover Flavio wrote this trilingual poem to El Gouna and sent it in to Gouna News:

Always sunny, safe and funny El Gouna
soleggiata, giovane laguna,
sei sorta fra deserto e caraibico mar rosso
pochi lustri orsono d'un audace sogno di lusso
ormai eretta a fiera ed elegante realtà!
Ti contemplo, e penso divertito: è qua la mia shangri la?
Sapessi quante gioie mi regali
valgon più di preziosi gioielli venali,
lunga è l'estate che mi tien lontano
ma ti ho impressa nella mia mente, sai?
Bien sûr j'ai dans ma tète ton image
et puisque mon esprit est empli de souvenirs
je t'oublirai jamais, mon beau village.
Sans doute oui, LIFE AS IT SHOULD BE

                                                Flavio


Comments

Popular posts from this blog

El Gouna Tuk Tuk Fare Prices Increase

Frequently Asked Questions About El Gouna Marinas

Desert Gardening, a sustainable landscape for El Gouna